Desde la observación se puede comprobar como el bebé, ya desde muy temprana edad, realiza unos juegos de movimientos que lleva a cabo de una manera repetitiva e involuntaria, y que además le satisfacen enormemente.
Behaketaren bidez ikusten da haurtxikiak, oso txikitatik, mugimendu-jolasak egiten dituela behin eta berriz eta nahi gabe, eta, ondo pasatzen duela, gainera.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
Infección vírica aguda del tracto respiratorio inferior que afecta a lactantes y niños pequeños.
Beheko arnas traktuko infekzio biriko akutua da, eta edoskitzaileei eta haurtxikiei eragiten die.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
Esta forma puede conllevar algunos problemas en niños tan pequeños.
Modu horrek arazo batzuk ekar litzake haurtxikiekin.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
Este tipo de técnicas se pueden utilizar con niños pequeños, ya que se les puede enseñar a relajarse mediante la música a partir de los 6 meses.
Horrelako teknikak haurtxikiekin erabil daitezke, sei hilabetetik aurrera irakats baitiezaiekegu musikarekin erlaxatzen.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
Il Los juguetes que puedan resultar peligrosos para niños menores de 36 meses llevarán una adver-tencia para evitar su uso por estos menores.
> 36 hilabetetik beherako haurrentzat arriskutsuak izan daitezkeen jostailuek ohartarazpen bat izango dute, haurtxiki horiek erabil ez ditzaten.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
Esto hace que sus hijos pequeños, si los tienen, corran un riesgo claro de desprotección.
Horrek, haurtxikiak badituzte, haur horiek babesgabetasun-arriskuan egotea ekartzen du.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
Esto no quiere decir que debamos bombardear a los niños pequeños con todo tipo de información, pues cuando el cerebro se expone a estímulos excesivos se autoprotege y apaga.
Horrek ez du esan nahi haurtxikiak mota guztietako informazioz josi behar ditugunik, garunak estimulu gehiegi jasotzen dituenean haren burua babestu eta itzali egiten baita.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
La disfemia se inicia normalmente en la primera infancia, pero resulta difícil de diagnosticar en el niño pequeño (3-6 años) porque a esta edad suelen presentar cierta disfluencia verbal en el aprendizaje de la lengua.
Disfemia lehen haurtzaroan hasi ohi da, baina zaila da haurtxiki bati (3-6 urte) diagnostikatzea, adin horretako haurrek halako jariotasun falta bat izaten dutelako hizkuntza ikastean.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (1)
En lactantes y niños de corta edad el boca a boca se realizará sin ejercer presión y tapando la boca y nariz con nuestra boca.
Bularreko haurren eta haur txikien kasuan, ahoz ahokoa presiorik eragin gabe egingo da, eta ahoa eta sudurra gure ahoaz estaliz.
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
Irudi pertsonala (1)
Si desde el principio lo hacemos así, será tan sencillo como enseñar a un niño pequeño a manejarse en dos idiomas diferentes cuando aún no habla ninguno.
Hasieratik horrela egiten badugu, haurtxiki bati oraindik bi hizkuntzetako ezein erabiltzen ez duenean bi hizkuntza irakastea bezain erraza izango da.
Materiala: Elektroestetika
Zurgintza, altzarigintza eta kortxoa (1)
Para niños pequeños, será de 25 a 35 cm.
eta, haurtxikientzat bada bankua, 25 eta 35 cm artekoa.
Materiala: Egurraren teknologia
Zehar-lerroa (2)
Desaconsejamos la convivencia de animales con los niños pequeños.
Ez dugu gomendatzen haurtxikiak animaliekin batera bizitzea.
Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra
El mencionado estudio de Anna tardos puso de manifiesto que ciertos juguetes fabricados para niños pequeños tienen la particularidad de generar una serie de estímulos especiales, destinados a captar la atención del niño desde el mismo objeto.
Aipatu dugun Anna Tardos-en ikerketak agerian utzi zuen haurtxikientzat egindako zenbait jostailu objektutik bertatik haurraren arreta pizteko estimulu bereziak sortzen dituztela.
Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra
Elektrizitatea eta elektronika (4)
Con este mismo propósito veremos la importancia de implantar, en niñas y niños pequeños que no han adquirido el lenguaje, sistemas de comunicación que, además de hacerles posible la comunicación, les ayuden a estructurar su pensamiento.
Asmo hori bera buruan dugula ikusiko dugu zer garrantzitsua den hizkuntza eskuratu ez duten haurtxikietan komunikazio-sistemaren bat ezartzea, izan ere, komunikazioa ahalbidetzeaz gainera, beren pentsamendua egituratzen lagunduko baitie.
Materiala: Komunikazio alternatiboa
El lenguaje manifiesta un aspecto pueril y una distorsión particular, donde permanecen patrones lingüísticos que caracterizarían el habla de un niño de menor edad.
Hizkuntzak ume-hizkera itxura du eta distortsio berezia; haurtxikiago baten hizkeraren ezaugarri diren hizkuntza-patroiak ditu.
Materiala: Komunikazio alternatiboa
Asimismo, en ocasiones, debido a dificultades en la evaluación del usuario (niños muy pequeños, personas con plurideficiencias o afectación considerable, etc.) también se produce paralelamente la intervención-evaluación.
Halaber, kasu batzuetan, erabiltzailearen ebaluazioa egiteko zailtasun handiak daudenean (haur oso txikiak, gabezia anitzeko edo afektazio handiko pertsonak eta abar), horren paraleloan esku-hartzea – ebaluazioa ere gertatzen da.
Materiala: Komunikazio alternatiboa
Especialmente en niñas y niños muy pequeños o con determinadas necesidades educativas específicas no siempre es fácil obtener esta información.
Bereziki haur oso txikien kasuan edo hezkuntza-premia jakin eta espezifikoak dituztenetan, ez da beti erraza izaten informazio hori lortzea.
Materiala: Komunikazio alternatiboa
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